-->
Főoldal Szereplők Prológus Trailer Fejezetek Kritika

2014. március 23., vasárnap

Prológus

Kedves Naplóm!



Anyám furcsán viselkedik. Sose volt még ilyen... Mintha várna valamire.. A munkatársa már megint itt van.. Kikukucskáltam az ajtón és csak annyit láttam, hogy a férfi egy köteg pénzt ad anyámnak.. Ledöbbentem.. Anyám mindig ugyan azt csinálja. Nem elég, hogy apámat is megcsalta, de még a mostani barátját is?!.. Viszont most már pénzt is kér érte? Fasza.. Ekkor hallottam meg egy nem kívánatos mondatott, amióta rettegek..: 2 hét és viheted..

Vajon mire célzott? Ha elviszik tőlem én abba bele pusztulok.. Istenem segíts hogy ez csak egy rossz vicc. Kivel maradok??... 


2014.03.23

8 megjegyzés:

  1. Megfogott!!!! Már most imádom *-* mikor jön a folytatás????
    Siess <3<3<3

    VálaszTörlés
  2. örülök neki :) Vasárnap hozom az új részt... Sietek <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Szia:)! Nagyon tetszik! Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  4. Szia :) Köszönöm igyekszem felérni a nagyokhoz.. :)) Vasárnap jön.. <3

    VálaszTörlés
  5. Érdekesnek ígérkezek, kíváncsi vagyok, mit hogyan fogalmazol meg. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia :) Köszönöm szépen. Már készül az első rész vasárnap hozom.. :)) Remélem tetszeni fog :) <3 <3

    VálaszTörlés
  7. Amikor el kezdtem olvasni összerándult a gyomrom. Még egy blognál sem tapasztaltam ilyet... szerelmes lettem a blogodba. Pedig még csak a porológus van fent
    Így tovább.
    Várom az új részt. :)

    VálaszTörlés
  8. Úristen köszönöm szépen. :) Ezzel felvidítottad a napomat. :)) Hamarosan jön :)) <3 <3

    VálaszTörlés